petak, 26. veljače 2016.

Hurmašice sa kokosom


“Recept je iz požutele sveske recepata moje pokojne mame. August je mesec kada me uhvati tuga i nostalgija za kućom, a ove hurmašice me podsećaju na kuću i moje divne roditelje…”
SASTOJCI:
Zaljev
500 g šećera
800 ml vode
1 vrećica vanila šećera
1/4 najmanje kašičice limuntoza (kašičica ona sa kojom se meša turska kafa)
Testo
1.5 mala šoljica šećera
2 vrećice vanila šećera
2 jajeta
2 kašike kiselog vrhnja
3 šoljice ulja (one male za tursku kafu)
550 g brašna
1/4 male kašike soli
1/2 male kašike praška za pecivo
150 gr kokosa
PRIPREMA:
Prvo pripremiti zaljev, promešati šećer, vanilu, vodu, i limuntoz, i kada počne da kuha, kuhati na srednjoj vatri 20 minuta. Ostaviti da se ohladi.
Za testo dobro umutiti jaja sa šećerom i vanilom. Zatim dodati vrhnje i ulje i mutiti dok se dobro ne sjedini. Na kraju dodati brašno, sol, prašak za pecivo i kokos i mešati dok se dobro ne sjedini.
Testo će biti ljepljivo na dodir ali može da se lako oblikuje.
Od testa praviti hurmašice koje pritisnemo na ribež. Ja obično kao na slici napravim okrugle, jer su manje, pošto uvek ima i neki drugi kolač koji se poslužuje. Inače za mene ih je puno jednostavnije i brže napraviti na ovaj način. Ja uzmem komad testa veličine oraha i napravim okruglu hurmašicu.
Peći hurmašice na 195 stepeni 20-25 minuta.
Zaliti vruće hurmašice hladnim zaljevom.
Izvor: Coolinarika

Nema komentara:

Objavi komentar