ponedjeljak, 14. ožujka 2016.

KNEDLE Što sa starim kruhom?


Krumpir, riža, tijesto, krumpir, riža, tijesto... stalno jedno te isto.. Naše bake su bile snalažljivije .. I pravile divna jela.. Prave coolerice! Malo dorađen recept ali samo toliko da budemo u korak s vremenom..

SASTOJCI:
500 g STAROG KRUHA
4 dcl MLJEKA
2 JAJA
1 LUK
komadić Podravka pancete
malo RIBANOG SIRA
stručak SVJEŽEG PERŠINA
po želji ZAČINI
po potrebi KRUŠNE MRVICE (cca 2 šalice)

PRIPREMA:
1. Kruh izrezati na kockice pa zaliti vrelim mlijekom. Promješati žlicom da se sjedini.
Ostaviti pr minuta da odstoji.
2. U međuvremenu izdinstati luk na masnoći pa dodati sitno rezanu pancetu.
Kad se sve zdinsta dodati kruhu.
Imješati pa dodati ribani sir, peršin, začine i mućena jaja.
Sve sjediniti prvo žlicom, te nstaviti rukama.
Dodavati krušne mrvice dok smjesa ne postane kompaktna, čvrsta.
Mislim ne prečvrsta već da možete pravit kuglice a da se ne raspadaju.
3. Praviti kuglice te ih ubacivati u kipuću vodu.
Knedle su gotove kad isplivaju na površinu ostavite ih još 1-2 min da kuhaju pa ih vadite u zdjelu.
4. Ne morate ali ja jesam, meni su finije .. Poslje sam ih popržila na masnoći da dobiju finu koricu i boju..
5. I TO JE TO!!

POSLUŽIVANJE:
Moji baka i dida su ih uvijek posluživali uz divljač.. A ja ih volim uz junetinu u saftu.. mljacc!

Izvor: Coolinarika

Nema komentara:

Objavi komentar