ponedjeljak, 21. ožujka 2016.

Kolač sa keksom i pudingom





Ovaj kolač s keksom me je na prvu osvojio i svakako ću ga praviti više puta, jer je ooodliiičaaan… Neki dan sam sa prijateljicom pričala o kolačima, kada mi je spomenula baš ovaj recept. Nije mogla pronaći riječi kojima bih ga nahvalila, a onda mi je rekla da se koristi puding “koji se ne kuha”, molim?… priznajem, nikad čula za takav puding. Slijedila sam sve kako mi je rekla, puding sam pronašla u Konzumu, tako da to nije bio problem. Ljudi moji, ovaj kolač sa keksom i pudingom je veoma jednostavno pripremiti, a pogotovo da ne spominjem koliko je brzo gotov. Ljubitelj sam kremastih kolača, tako da ga obavezno preporučujem svima koji vole kreme. Domaćice koje nemaju iskustva sa pripremom kolača, sigurno će biti zadovoljne sa ovim receptom, koliko je jednostavan . Ukoliko su vam se gosti najavili u zadnjem trenu, evo vam spasa.

SASTOJCI:
500 ml vrhnja za šlag
700 ml mlijeka
2 pudinga od vanilije koji se ne kuhaju
2 vanilin šećera
5 žlica šećera
plazma keks ili petit keks za dno tepsije
mlijeko za umakanje keksa
čokolade za naribati

PRIPREMA:
1. U veću posudu dodajte vrhnje za šlag, mlijeko, puding koji se ne kuha, vanilin šećer, kristal šećer.
2. Sve zajedno miksajte 5 minuta.
3. U tepsiju (moja je veličine 21x36cm) slažite kekse koje ste prethodno umočili u mlijeko.
4. Na kekse ulijte kremu i poravnajte.
5. Naribajte čokoladu.
6. Ostavite u frižideru barem 4 sata.

SAVJET:
Da bih vam kolač uspio pripazite da se jedna vrećica priprema sa 500 ml mlijeka, jer sam dobila informaciju da nije u svim državama isto. Negdje na vrećici piše da se priprema sa 300 ml mlijeka, što znači da će biti potrebno više pudinga.

Izvor: kolaci.biz

Nema komentara:

Objavi komentar